Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript.
Nie uzyskasz więc dostępu do niektórych jej funkcjonalności.
Aby w pełni cieszyć się używaniem strony Intratel
włącz obsługę JavaScript w swojej przeglądarce.
 
 
 

Zarządzanie przedsiębiorstwem (ERP)

Systemy Planowania Zasobów Przedsiębiorstwa (z ang. Enterprise Resource Planning - ERP) zbierają w jeden spójny system wszystkie tradycyjne funkcje zarządcze związane z: księgowością finansową i zarządczą, finansami, kadrami i płacami, technicznym przygotowaniem produkcji oraz jej planowanie i sterowaniem, zaopatrzeniem, gospodarką magazynową, planowaniem i realizacją sprzedaży, logistyką, oraz zarządzaniem jakością.

Systemy ERP mogą być wykorzystywane w przedsiębiorstwach nieprodukcyjnych (usługowych, dystrybucyjnych), oraz produkcyjnych, o różnych typach produkcji. Przykładowo, systemy ERP dedykowane dla produkcji zleceniowej (dyskretnej) obsługują wytwarzanie na zamówienie jednostkowych wyrobów, jak np. części samochodowych czy mebli. Systemy ERP dla produkcji procesowej (ciągłej) obsługują procesy łączenia, rozdzielania, formowania lub przeprowadzania reakcji chemicznych, np. w rafineriach lub przy produkcji farb. Systemy ERP dla przedsiębiorstw konstruujących na zamówienie i realizujących złożone projekty (ETO) obsługują procesy konstrukcyjne i technologiczne, budżetowanie i kosztorysowanie, zarządzanie projektami, itd., co charakteryzuje np. przedsiębiorstwa budowlane.

Korzyści wdrożenia systemu ERP:

  • efektywne zarządzanie zamówieniami sprzedaży i planowaniem produkcji
  • zarządzanie i analiza procesów biznesowych za pomocą interaktywnego środowiska systemowego
  • synchronizacja działań wewnątrz poszczególnych działów, takich jak dział zasobów ludzkich, finansów czy produkcji
  • monitorowanie, przesyłanie i śledzenie przepływu informacji wewnątrz organizacji
  • nadzór i monitorowanie stanów zapasów
  • dynamiczna kontrola nad zakupem materiałów
  • automatyzacja wprowadzania danych
  • synchronizacja zamówień, wycen i raportowania
  • ograniczenie przestojów linii produkcyjnych, kosztów utrzymania zapasów, kosztów produkcji oraz błędów w rejestrach danych
  • optymalizacja wartości uzyskiwanej z zasobów i wyposażenia posiadanych przez przedsiębiorstwo


Utrzymanie systemu MS Dynamics AX (Axapta)

Zapewniamy swoim Klientom wsparcie serwisowe systemu MS Dynamics AX (Axapta). Wsparcie to świadczymy zarówno w warstwie technicznej jak i biznesowej. Wykwalifikowany zespół złożony z doświadczonych konsultantów w ramach podpisanych umów świadczy usługi, w zakres których wchodzą:

  • Konsultacje biznesowe (modelowanie i optymalizacja procesów biznesowych Klienta oraz ich mapowanie w systemie)
  • Zdalne lub bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie zainstalowanych u Klienta modułów systemu
  • Konfiguracja i opracowania rozszerzeń/modyfikacji systemu (w tym także instalacji nowych wersji i/lub funkcjonalności systemu)
  • Transfer wiedzy na temat systemu poprzez realizację szkoleń i warsztatów dla Klienta
  • Pełny zakres szkoleń związanych z modułami MS Dynamics AX (Axapta)
  • Prace programistyczne i konfiguracyjne w systemie oraz na serwerach, na których system jest zainstalowany
  • Pomoc przy implementacji w systemie wszelkich publikowanych przez dostawcę oprogramowania poprawek (not, patchy), mających wpływ na pracę systemu