Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript.
Nie uzyskasz więc dostępu do niektórych jej funkcjonalności.
Aby w pełni cieszyć się używaniem strony Intratel
włącz obsługę JavaScript w swojej przeglądarce.
 
 
 

Wsparcie i rozwój systemów


MS Dynamics AX (Axapta)

Zapewniamy swoim Klientom wsparcie serwisowe systemu MS Dynamics AX (Axapta). Wsparcie to świadczymy zarówno w warstwie technicznej jak i biznesowej. Wykwalifikowany zespół złożony z doświadczonych konsultantów w ramach podpisanych umów świadczy usługi, w zakres których wchodzą:

  • Konsultacje biznesowe (modelowanie i optymalizacja procesów biznesowych Klienta oraz ich mapowanie w systemie)
  • Zdalne lub bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie zainstalowanych u Klienta modułów systemu
  • Konfiguracja i opracowania rozszerzeń/modyfikacji systemu (w tym także instalacji nowych wersji i/lub funkcjonalności systemu)
  • Transfer wiedzy na temat systemu poprzez realizację szkoleń i warsztatów dla Klienta
  • Pełny zakres szkoleń związanych z modułami MS Dynamics AX (Axapta)
  • Prace programistyczne i konfiguracyjne w systemie oraz na serwerach, na których system jest zainstalowany
  • Pomoc przy implementacji w systemie wszelkich publikowanych przez dostawcę oprogramowania poprawek (not, patchy), mających wpływ na pracę systemu